ZDROWE KRAKERSY. KRAKERSY NA BAZIE WARZYW I ORZECHÓW.

/
1 Comments
     Czas na kolejny przepis. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mój przepis na zdrowe krakersy. Oczywiście inspirację czerpałam z różnych źródeł.  O to co stworzyłam.


 Składniki:
·         1 pomidor malinowy
·         1 czerwona papryka
·         1 szklanka orzechów nerkowca ( dobrze było by je namoczyć na noc i odcedzić)
·         Ziarna słonecznika
·         Mieszanka różnych ziaren (w sklepach można znaleźć gotowe zapakowane mieszanki ziaren),
·         Oregano
·         Sól
·         Pieprz

Wykonanie:
Jeżeli masz do dyspozycji  blender o wysokiej mocy możesz wsypać wszystkie składniki do środka i zmiksować do powstania jednolitej masy. Jeżeli nie  i tak jak ja posiadasz food procesor,  możesz pokroić paprykę i pomidor, a następnie dodać resztę składników, z uwagą na to, aby nie przegrzać urządzenia.


Gotową masę przenosimy na blachę/formę do pieczenia. Równomiernie rozprowadzamy i pieczemy ok. 40 minut w 180oC, tak aby krakersy były kruche. Może się zdarzyć, że częściowo pozostaną miękkie, ale i takie są pyszne.
Smacznego




Jeżeli ten post przyniósł Ci jakąkolwiek wartość podziel się nim z innymi...

To również może Ci się spodobać

1 komentarz:




Obsługiwane przez usługę Blogger.