JAK DODAĆ OPIS "blog osobisty" NA FANPAGE'U BLOGA

/
4 Comments
Hej :-)

Jak obiecałam dzisiejszym tematem będzie Jak dodać opis blog osobisty na fanpage'u bloga.
Sam opis wraz z filmikiem jak założyć fanpage na Facebooku niezależnie od działalności macie tutaj.

 To zaczynamy....




  1. Pierwsze co musimy uczynić to wejść na Facebooku na nasz fanpage.
  2. Na górze z prawej strony wybieramy zakładkę >>>Ustawienia.
  3. Gdy wyświetli się nam nowe okno klikamy na>>> Informacje o stronie.
  4. Następnie w linijce w której znajduje się wiadomość o Kategorii wybieramy>>> Edytuj.
  5. Wybieramy nową kategorię>>>Strony internetowe i blogi. Pojawi się nam również podkategoria>>> Blog osobisty.
  6. Zapisujemy.
Gotowe.

Zachęcam do skorzystania z innych poradników, jak również do subskrypcji mojego kanału na YouTube,  gdzie umieszczam filmiki o tej tematyce.

Pozdrawiam,
Ania :-)
Jeżeli ten post przyniósł Ci jakąkolwiek wartość podziel się nim z innymi...

To również może Ci się spodobać

4 komentarze:

  1. Ja już to zrobiłam, ale poradnik super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie tak zrobiłam. Niestety upragniona nazwa "blog osobisty" widnieje tylko w kategoriach. Natomiast na stronie, pod nazwą użytkownika widnieje napis "utwórz nazwę użytkownika strony :/ Może jakaś rada? Z góry dziąkuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :-)

      Weszłam na Twój fanpage i widzę, że opis dobrze się wyświetla. Jak możesz to podziel się tym jak to rozwiązałaś. Na pewno komuś może się to przydać. Pozdrawiam :-)

      Usuń




Obsługiwane przez usługę Blogger.