LANDRYNKOWY SMOOTHIES

/
2 Comments
  Moje ostatnie odkrycie kulinarne!       
Próbując zrobić smaczne smoothiesy na śniadanie, udało mi się wykonać taki, który kojarzy mi się z dzieciństwem i smakuje jak landrynki.
Stwierdziłam, że  trzeba podzielić się przepisem, więc poniżej przedstawiam opis jak go wykonać. Smacznego ♡


Składniki: (1 porcja)
☆dojrzały banan,
☆garść borówek,
☆garść mrożonych truskawek,
☆nektarynka,
☆pół szklanki soku pomarańczowego,
☆pomarańcza.

Umieszczamy owoce w urządzeniu do smoothiesów lub blenderze. Zalewamy sokiem i miksujemy.

Pytanie: Znacie przepisy na smoothiesy, które smakują jak całkiem inne danie/deser?

Pozdrawiam
Ania :-)
Jeżeli ten post przyniósł Ci jakąkolwiek wartość podziel się nim z innymi...

To również może Ci się spodobać

2 komentarze:

  1. Nie znam wielu przepisów najczęściej do mojego blendera trafiają dwa banany, jogurt naturalny i odrobina miodu. Słodkie, ale nie tak niezdrowe jak słodycze. :D
    Muszę spróbować twojego przepisu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie nigdy nie robię smoothies według konkretnych przepisów, ale wrzucam do blendera, to, na co mam ochotę (albo co mam akurat w domu). :) Póki co tylko raz przegięłam... truskawki i szpinak to nie jest dobre połączenie. A przynajmniej nie w moich proporcjach... ;)

    OdpowiedzUsuń




Obsługiwane przez usługę Blogger.