POMYSŁ NA SZYBKI OBIAD. CIASTO FRANCUSKIE Z WARZYWAMI I MOZZARELLĄ

/
1 Comments
Szukając pomysłu na obiad pomyślałam sobie, że nie ma sensu robić w tym celu dodatkowych zakupów i należałoby skupić się na tym co już jest. Tak więc pierwszym produktem, który przyszedł mi do głowy było ciasto francuskie. Biorąc pod uwagę, że lubię przeinaczać przepisy lub ja wymyślać sprawdziłam, czy jest jakiś interesujący przepis na intrenecie. Natknęłam się na pewne danie i stwierdziłam, że sposób zawijania ciasta jest bardzo ładny. Wzięłam to pod uwagę, a resztę zrobiłam po swojemu. Oto moje danie.


CIASTO FRANCUSKIE Z WARZYWAMI I MOZZARELLĄ



SKŁADNIKI:
  • ·         opakowanie ciasta francuskiego,
  • ·         opakowanie warzyw mrożonych,
  • ·         mozzarella,
  • ·         pieprz,
  • ·         sól,
  • ·         słodka papryka,
  • ·         oregano.





Po rozwinięciu ciasta na sam środek wysypujemy warzywa.
Po obu stronach ciasto przycinamy tak, aby
powstały paski, które później będziemy zawijać.






Następnie przyprawiamy warzywa.








Łączymy brzegi ciasta.


Całość przekładamy na formę/blachę, na której wcześniej układamy papier do pieczenia.

Pieczemy przez 30 min. W 200o C.













Po upieczeniu na ciepłe ciasto wysypujemy kosteczki mozzarelli.



Gotowe. SMACZNEGO!




Bardzo szybkie danie 5 min przygotowywania. 30 min oczekiwania. 
Mojej rodzinie bardzo smakowało, nawet dwuletniej bratanicy J


Jeżeli przepis się spodobał to napiszcie. Chętnie podzielę się innymi.



Jeżeli ten post przyniósł Ci jakąkolwiek wartość podziel się nim z innymi...

To również może Ci się spodobać

1 komentarz:




Obsługiwane przez usługę Blogger.