JAK ZMIENIĆ TEKST ORYGINALNEGO SZABLONU NA SWÓJ #upiększamyblog

/
3 Comments
Dzisiaj postaram się w łatwy sposób przedstawić jak zmienić tekst z szablonu, który ściągnęliśmy na nasz własny.




1.       WCHODZIMY NA BLOGGER.
2.       WYBIERAMY >Szablon>Edytuj kod html>


3.       OTWIERAMY NASZ TESTOWY BLOG I KOPIUJEMY TEKST, KTÓRY ZAMIERZAMY ZMIENIĆ.

4.       WRACAMY DO EDYCJI SZABLONU.
Klikamy na pierwsza linijkę i wciskamy jednocześnie Ctrl+F > otworzy się okno wyszukiwania.

5.       WKLEJAMY TEKST I NACISKAMY ENTER.

6.       ZAZNACZONE WYRAZY MODYFIKUJEMY.

7.       MOŻNA OD RAZU ZMIENIĆ INNE NAZWY Z MENU.

8.       MAMY JUŻ SWÓJ TEKST NA BLOGU.



Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie upiększania bloga uwzględnij je w komentarzach lub wyślij na maila zzyciaannyt@gmail.com , a twój temat zostanie szybciej opisany (w miarę moich blogowych umiejętności).

Jeżeli ten post przyniósł Ci jakąkolwiek wartość podziel się nim z innymi...

To również może Ci się spodobać

3 komentarze:

  1. Kiedyś na pewno z rad skorzystam, bo raz na jakiś czas przyda się małe odświeżenie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Wszystko jasno wytłumaczone. Tylko mam pytanie co zrobić jeśli chcemy dodać w szablonie nową podstronę do strony (np. tak jak u Ciebie posty, poradniki itp) lub jak usunąć z szablonu taką podstronę? Próbowałam na chłopski rozum, ale wyskakują mi błędy w kodzie html... Jestem totalnym laikiem. Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-D Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałam, ale chyba chodzi o to co napisałam w tym poście>>> http://zzyciaannyt.blogspot.com/2015/08/jak-dodac-strony-do-bloga-blogger.html

      Jeżeli chodzi Ci o rozwijane menu to można je zrobić tak >>> http://zzyciaannyt.blogspot.com/2015/05/jak-dodac-rozszerzenie-menu-na-blogu.html

      Usuń




Obsługiwane przez usługę Blogger.